Sākums > Uncategorized > Atkarība

Atkarība

Even on the weekends when the gyms were closed, he was back, wiling to break and enter to get his work out. He says that; “It would make me sick to miss a workout… I knew I couldn’t look at myself in the mirror the next morning if I couldn’t do it.”

Šis ir par Arnoldu Švarcenegeru. Šo stāstu biju jau bērnībā dzirdējis, bet nekad tā līdz galam nesapratu – nu kā tā var būt, ka tik ļoti gribas fizisko slodzi. Līdz beidzot man ir līdzīgas sajūtas.

Šobrīd man ir piespiedu pauzīte no intensīvas fiziskās slodzes. Un ir tādas morālās lomkas, ka pats par sevi brīnos. Tiešām katru dienu zemapziņā ir bailes par fiziskās formas pazaudēšanu. Šķiet, ka ar katru dienu kļūstu vājāks un vājāks. Gan jau tik traki nav, bet zemapziņa dzen izmisumā. Tiešām interesanti, ka es līdz kaut kam tādam esmu nonācis :)

Un vēl viens novērojums, lai arī gandrīz nedēļu neesmu neko aktīvu darījis – tas nenozīmē, ka jūtos mundrs un nenoguris. Man pat šķiet tieši otrādi – miegs tāpat nāk laikā un nelaikā. Un dēļ garīgā stresa, fiziskais ķermenis jūtas man šķiet pat vēl sliktāk.

Tāpēc brīdinu – intensīva fiziskā slodze – tā ir kā atkarība. Ja vienreiz kārtīgi sāksi – grūti būs pamest to. Izmantojiet šo :)

KategorijasUncategorized
  1. 07.10.2016 plkst. 13:48

    Interesanti Arnolds vēl aktīvi trenējās?

  1. No trackbacks yet.

Komentēt

