Sākums > Uncategorized > Pasta kaste

Pasta kaste

Laboju pasta kasti. Atslēga bija pazudusi tāpēc mainīju slēdzeni. Garam pagāja vairāki cilvēki. Viens nesa vecus dēļus un pateica paldies par to, ka atvēru viņam durvis.

Atgriezies viņš teica man: “Žēl, pie miskastēm nebija neviena bomža”. Es īpaši viņam viņam nepievērsu uzmanību, turpināju skrūvēt pasta kasti. “Varbūt ar Jums var sarunāt? Es te remontēju dzīvokli. Ļoti vajadzīga palīdzība veco laminātu iznest”. Es padomāju, ka tā būtu laba iespēja fiziski pastrādāt un teicu: “Labi, es tikai pabeigšu pasta kasti”.

Dzīvoklis bija pilns ar lietām un putekļiem. Kāds tur bija ilgi dzīvojis un krājis savu dzīvi kaudzē. Interesanti, ka tik tuvu mums atrodas citas dzīves, kuras nepazīstam. Vai tiešām betona sienas ir tik biezas?

Plēsām nost veco laminātu. Es nesu to lejā. Piektais stāvs, bet vieglas kāpnes ar zemiem pakāpieniem. Izrādās uzlikt laminātu nav nemaz tik grūti. Tas ir kā konstruktors, kas saliekas kopā pa gabaliņiem. Atliek tikai galus nozāģēt. Meistars šķendējās par to, ka lamināts jau bija lietots. Puse no plāksnēm bija bojātas, jo bija steigā noņemtas.

Daļa lamināta jau bija uzlikta. Pārcēlām ozolkoka klavieres uz jauno laminātu. Tā turpinājām. Izmetām vecu dīvānu. Pārcēlām sekcijas un ledusskapi. Darba laikā meistars man stāstīja par lamināta likšanu, derīgi.

Lielākā daļa darba jau bija izdarīta un atvadījāmies kā draugi. Viņam patika stāstīt un man patīka klausīties. Paņemt vismaz daļu no citas dzīves.

Teiksiet esmu naivs, bet domāju, ka izdarīju labu darbu. Vienkārši palīdzēt – tas taču nav tik grūti.

KategorijasUncategorized
  1. Vēl nav komentāru.
  1. No trackbacks yet.

Komentēt

