Sākums > Uncategorized > airBaltic fail 2

airBaltic fail 2

Šā gada janvārī rakstīju par sīkajām kļūdiņām, kādas airBaltic nespēj novērst darbā ar klientiem (airBaltic fail?). Izskatās, ka sīkās kļūdiņas strādājot ar klientiem bija tikai aizberga redzamā daļa.

Lidostas “Rīga” strīds ar airBaltic jau notiek augstos toņos. Protams neesmu speciālists, lai izvērtētu, kurš tur lielākais grēkāzis, bet anyway par labu airBaltic šis strīds protams nenāk. Drīzāk tas liecina, ka kļūdas nav tikai klientu apkalpošanā, bet arī biznesā. Var jau būt, ka tur pie visa vainīgs ir Šlesera pirksts – pārshēmojās čalis ;)

Vēl gribēju pieminēt, ka drīz pēc mana pirmā raksta par airBaltic, pavisam negaidīti saņēmu VIP klienta statusu BalticMiles programmā. Protams patīkami, bet tā arī viņi man nav paskodrojuši, par ko man VIP statuss tika piešķirts. Jāpiebilst, ka tik daudz nelidoju, lai pretendētu uz šādu laipnību. Iespējams, ka vainīgs bija mans bloga ieraksts ;)

Lai veicas!

KategorijasUncategorized
  1. Vēl nav komentāru.
  1. No trackbacks yet.

Komentēt

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: