Sākums > Uncategorized > airBaltic fail?

airBaltic fail?

airBaltic pēc atdalīšanās no SAS un BalticMiles programmas ieviešanas sāk zaudēt savu kvalitāti. Sajūta, ka mēģina daudz darīt, bet process ir sasteigts, nepārdomāts – kā rezultātā rodas kļūdas. airBaltic darbības stils sāk ļoti atgādināt Aināra Šlesera darbības stilu – sakarības meklējiet paši ;)

Tātad uzskaitīšu vairākas lietas, kuras mani neapmierina:

1) 19-21 janvārī lidoju RIX-CPH-LUX-CPH-RIX. RIX-CPH-RIX posmu lidoju ar airBaltic, CPH-LUX-CPH ar SAS. Attiecīgi uz airBaltic lidojumiem iečekoju savu BalticMiles klienta numuru, bet uz SAS lidojumiem EuroBonus klienta numuru. SAS jau sen visus punktus ir ieskaitījis. airBaltic ir ieskaitījis tikai vienu lidojumu. It kā jau ir rakstīts, ka punktu ieskaitīšanu ir jāgaida 3 nedēļas, bet nu jocīgi, ka daļa ir ieskaitīta, daļa nav.

2) Ja biļeti uz airBaltic reisu nopērk no SAS, tad lidostā “Rīga” nevar iečekoties izmantojos self-checkin termināli. Ir jāstāv rindā. Kaut gan internetā (airBaltic mājas lapā) šādu biļeti var iečekot. Kāpēc tā?

3) Draudzene ir jau saņēmusi divas BalticMiles kartītes!!! airBalticam laikam nav kur naudu likt. Labi, ja viena pazudīs, nebūs jāprasa otra ;) Vai man arī būs divas?

4) Esmu LMT klients un reģistrējos LMT kā BalticMiles klients. BalticMiles mājas lapā rakstīts, ka par katru latu LMT rēķinā saņemšu vienu jūdzi. Decembra rēķins jau sen samaksāts – BM punkti protams, ka nav ieskaitīti.

5) Šo es protams nevaru aptiprināt, bet nu pievienošu: http://twitter.com/craftyyeti/statuses/8247608715

6) Kārlis arī žēlojas par airBaltic: http://karlisstreips.blogspot.com/2010/01/perciet-latvijas-preci-soreiz-ne.html

Protams, ka tie visi ir sīkumi. Par lidojumu etc. man nav ko iebilst. Bet šo sīko kļūdiņu ir tik daudz, ka tas kļūst kaitinoši. Protams airBaltic var justies diezgan ērti mazajā Baltijas lidojumu tirgū un īpaši necensties rūpēties par savu klientu, bet nu smuki tas protams nav.

Lai izdodas labāk!

KategorijasUncategorized
  1. 27.01.2010 plkst. 14:24

    Biju pieteicies viņu lapā jau pašā sākumā, taču BalticMiles katriņu neesmu redzējis..Pirms 3 dienām man BalticTaxi no Lidostas Rīga līdz Origo = 6,93 LVL … kas ir gandrīz tik pat cik pirms 2 nedēļām no Origo līdz lidostai samaksaāju ar "sarkano" taksi (7,34 LVL)Gribu apstiprināt, ka pērkot 8LVL voučeri lidmašīnā es būtu veselus 15% pārmaksājis! :)

  2. 27.01.2010 plkst. 15:29

    Bet kāpēc gan nelidot RIX-HHN-RIX ar FR? Piecreiz lētāk, 80km no LUX, nekādas pārsēšanās un servisa līmenis pilnīgi identisks airBaltic.

  3. 27.01.2010 plkst. 15:52

    Google maps gan parāda, ka HHN-LUX ir 112 km (pa autoceļu). Kā var aizbraukt līdz Lux? Ar vilcienu?

  4. 27.01.2010 plkst. 16:11

    Jā, sorry, 80km ir "pa taisno".Viens variants ir ap 2 stundām ar autobusu – http://www.flibco.com/ – atkarībā no datumiem un laikiem no 10 līdz 34EUR return.Otrs variants ir car rental – ja http://www.sixti.com/ laicīgi rezervē, sanāk 24EUR uz 2 dienām + 0.15EUR par katru kilometru virs 200km.

  5. 27.01.2010 plkst. 23:34

    Konkrēti, kas man nepatīk Airbalticam ir nesen ieviestā bagāžas politika, kas pārsvarā attiecas arī uz savietotajiem lidojumiem ar daudziem viņu partneriem. Konkrēti lidoju RIX-TXL-PEK un atpakaļ. Līdz TXL Airbaltics, tālāk Hainan Airlines. Biļete savienotā. Nu un Airbaltics noplēsa $ par bagāžu līdz TXL. Maitas. Otrs marasms ir tas, ka uz emailu atnāk paziņojums – jums rīt lidojums, aizcinām reģistrēties online. Mēģinot to darīt parāda, ka reģistrēties nevar jo lidojumam vajadzīgi pases dati (visicamāk tāpēc, ka PEK nav EU teritorijā).. Nu vai tad tik grūti būtu optimizēt/pieprogrammēt to softu tā, lai atgādinājums par lidojumu atnāk, bet teksts ir tomēr cits atkarībā no galamērķa/savietotajiem lidojumiem.. Lidostā šie protams mēģināja izspiest 5eur par check-n lidostā.. nemaksāju. Pateicu, ka nevar online iečekoties, lai iet ieskrieties :) Panācu savu. Par bagāžu gan noplēsa.. lai arī biļete bija izdota uz Hainan Airlines vārda.

  6. 28.01.2010 plkst. 12:11

    Tas flibco ir OK. peerkot internetaa ir atlaide un autobusi ir AUGSTAAKAAS klases ar sci-fi zilu salona izgaismojumu :)vilcienu nav no lux uz lidostu. a autobuss aiziet tieshu uz terminaalu.

  7. 29.01.2010 plkst. 11:00

    Jā, tiem flibco busiem cenas tiešām ir labas. Paldies par info!Bet paskatījos, ka lidot ar Ryanair tomēr ne vienmēr ir ērti. Zinu, ka būs jālido 21.martā – tiešie reisi nav. Ātrākais ir caur Milānu, bet anyway tas sanāk vairāk kā 9 stundas. Bet nu cenas ir pievilcīgas :)

  8. 29.01.2010 plkst. 12:06

    Parunāju ar savu iestādi par šo variantu. Izrādās nav tik vienkārši ar FR. Grāmatvedība pieprasa rēķinu jeb invoisu par lidmašīnas biļetēm. Cik paskatījos FR tādu opciju nepiedāvā.Nezinu vai tas tiešām ir šķērslis, bet nu izskatās, ka valsts iestādes nevar vai negrib ietaupīt ceļa izdevumus…

  1. 19.07.2010 plkst. 22:07

Komentēt

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: